Skip to content
oktober 30, 2011 / Pierre Gorissen

Educause 2011 – De vrijdag

Na een weekje herfstvakantie vandaag toch nog een drietal blogposts geschreven over de Educause 2011 conferentie.
Eentje gaat over Panopto, een systeem voor het maken van weblectures/recorded lectures. Zij stonden op de informatie markt tijdens de conferentie. Je kunt het bericht hier vinden.

De andere twee berichten gingen over de twee sessies die ik bijgewoond heb op de vrijdag en die gelukkig (in tegenstelling tot de vreselijk slechte afsluitende keynote) heel interessant waren: Transforming Learning Through Analytics door George Siemens en Vernon Smith en “How Instructors Make Meaning of Features in Active Learning Spaces and the Impact on Student Learning” verzorgd door Adam Finkelstein van de McGill University in Montreal, Canada.
De sessie over Learning Analytics is in zijn geheel online terug te kijken, zie de link in het bericht.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: